Xifres i lletres

Parodoxes de la vida. De matí mire el diari. El Compromís està a galtaes pel seu representant al Consell d'Administració de Canal 9. Mire la greu crisi. Llig les declaracions sobre professionalitat. Arribe a casa. Enxufe la tele. Pose Canal 9. I veig que hi ha un concurs. No m'ho puc creure. És "Cifras y letras" i el fan en castellà. En Canal 9, un programa de coneixements matemàtics però especialment lèxics i en castellà!!!. Clar com el castellà té tantes dificultats de coneixement de noves paraules, com hi ha tants anglicismes a evitar. I ningú diu res. O jo no he llegit que ningú diga res. Ens hem acostumat a vore a Camps fins en la sopa. La de lletres.Jo passe. Vaig a mirar "Sé lo que hicistéis...". M'agrada Angel Martin. És faltó. Com jo

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com