Els bancs tornen a estar al revés

Confesse que em va fer il·lusió la formació d'un equip de govern "valencianista i de progrés" a Sagunt l'any 2003. Tenia els ingredients perfectes. Un PSOE no massa fort i un poc mediocre que podria permetre que les tesis més possibilistes però de convicció ferma del BLOC i EU anaren endavant. El disseny inicial va confirmar les meues il·lusions. El PSOE pràcticament es quedava amb delegacions menors i el pes de la legislatura el portarien BLOC i Esquerra Unida.
Eixe disseny anava unit al fet que dins d'EU hi havia tres persones que em mereixen una admiració política. D'aquelles persones, a la que més unit m'he sentit sempre és a Miguel Angel Martin.
Miguel Angel va assumir la Delegació de Manteniment. Sóc un observador compulsiu de tot. I no vaig poder evitar observar que només entrar Miguel Angel els bancs van canviar de posició. No eixos no!!! Els de seure.
Sempre hem col·locat els bancs mirant al carrer, mirant al trànsit, mirant els cotxes, possiblement pensant que el moviment era divertit. Miguel Angel va fer el gir copernicà que l'esquerra sempre fa. Allò important són les persones. No les coses ni l'economia. Les persones. I va posar els bancs mirant cap a la gent que passejava. Perquè pugueres saludar a la gent que coneixes. Perquè descanses relacionant-te.
Ahir vaig eixir a passejar. Han posat bancs nous. I ara...tornen a estar al revés.

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com