Jo vaig entrar en política per causalitat

Les declaracions dels regidors del PP no em deixen de sorprendre mai. La gent de dretes tampoc. Son polítics que sembla que estiguen en contra de la política. Ara em ve al cap aquella assemblea de l'Acero on un regidor de SP i un ex regidor de l'Ajuntament deien que la culpa de tot la tenien "els polítics" com si ells foren forners -uys..d'on haurà eixit això de forner i SP?-.
Ja torne al tronc. Això, que no em deixen de sorprendre. Primer Davinia Bono diu que això de la política li va vindre perquè quan va ser fallera major va conèixer Alfredo Castelló i tal....ara Muniesa diu que "me introdujé en política sin querer", com aquell que diu per casualitat.
Doncs jo vull deixar clar que jo no. Que jo estic en política per causalitat. A causa d'un país que no té dignitat, a causa d'un sistema econòmic injust i insolidari, a causa d'un medi ambient deteriorat, a causa d'una llengua minoritzada. Potser, al final, estic en política a causa de la gent que arriba per casualitat.

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com