Lideratges en el BLOC

Ahir vaig anar a un sopar on un grup de persones que compartim generació estiguèrem debatent sobre el panorama del Congrés. Independentment de les conclusions que no em toquen a mi sinó a altres persones que s'hi quedaren encarregades m'agradaria parlar dels lideratges.
Pràcticament ningú qüestiona el lideratge de Morera. De fet, seria d'idiotes perquè és la única figura amb un mínim de ressó mediàtic fora de cada comarca i s'ha fet una inversió en formació (autodidacta això sí.. estic segur) Inventar ara un altre candidat a estes altures no té massa sentit. Per tant, sembla que el debat no anirà en eixa línia. En el panorama precongressual es configura per tant una premissa bàsica de les conclusions.
El fet que ningú no qüestione la premissa no vol dir que siga un axioma sense possibilitat de contradicció. De fet, és possible no qüestionar el lideratge de Morera i modelar un nou vehicle de cara a la societat valenciana. A Sagunt hem tingut des de quasi sempre (almenys el que jo recorde) un funcionament semblant al del PNB on els càrrecs orgànics i els càrrecs institucionals eren diferents. De fet, jo sóc Secretari Local i no tinc càrrec institucional. Per tant, és perfectament possible que Morera puguera passar a un càrrec més representatiu com el de President i que una altra persona que impulsara la modernització del BLOC puguera ostentar la Secretaria General. De fet, la força de treball que requerix la situació interna del BLOC ho agrariai.
No sé si això serà possible, ni si algú ho considera convenient, perquè si en realitat al final ho canviem tot per a no canviar res, l'aire s'acaba.

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com