Dimissió

Mai no m'ha sigut fàcil tancar portes. La setmana passada vaig prendre la decisió d'abandonar el càrrec de Secretari Local. Probablement perquè ja no me sent ni Secretari, ni Local.
És una decisió meditada però probablement precipitada. Crec que és una decisió precipitadament meditada.
Els primers quatre anys van ser molt durs. La veritat. Sempre a la defensiva de les acusacions segregacionistes i en algun cas, com el tema del topònim, defensant argumentacions que em costava a mi mateixa assumir. Van ser quatre anys durs on la meua hiperactivitat intel·lectual i disponibilitat temporal i inexperiència en la responsabilitat política em permetien tindre una dedicació molt alta al BLOC.
En 2007 obtinguerem el millor resultat de la història del valencianisme polític a Sagunt amb 3.400 ciutadans que confiaren en la nostra proposta. A pesar d'això, no vaig saber o no vaig poder transmetre la meua alegria en un partit que va incorporar el resultat amb un sentiment de certa tristor.
Durant estos anys vaig treballar conceptes que m'han fet evolucionar personalment i políticament. Vaig aprendre moltíssim i he trobat complicitats personals magnífiques dins del BLOC.
Lamentablement les etapes es van esgotant en la vida. Tot el treball d'aprenentatge no ha arribat a donar del tot els fruits que jo esperava. Sempre he sigut partidari de canviar les coses des de dins i si me'n vaig és perquè he arribat a la conclusió de que hi ha certes coses que no podré canviar.
En la vida no sempre pots fer allò que vols fer. Però jo m'aconforme amb no fer allò que no vull fer. Hi ha camins que no vull recòrrer. I llocs on no vull estar.
Amics i amigues del BLOC, ja no vos puc acompanyar en este nou viatge.

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com