La logíca de la logística

És freqüent que aquells que ens dediquem a pensar en plural -això és la política- parlem de conceptes abstractes o aparantement teòrics. Un d'ells és el "corredor mediterrani". Les últimes europees al País Valencià semblaven un concurs a vore qui parlava més del "corredor mediterrani". Ha passat el temps. Ja no hi ha eleccions.

El corredor mediterrani consisteix bàsicament a unir amb tren el País Valencià amb el centre d'Europa pel trajecte més curt i més eficaç: la línia recta. Un tren que passant per Catalunya, ens acoste a França i la resta dels països del cor econòmic d'Europa. Abandone la teoria.

Hui es publica una notícia a Levante què diu que determinades empreses automobilístiques consideren desfavorablement el port de Sagunt per no tindre conexió ferroviària adequada per portar els cotxes als mercats. M'endinse en la pràctica. Segur que vosté ja ha lligat fils.

La setmana passada eurodiputats populars i socialistes van votar en contra del corredor mediterrani i a favor d'un altre trajecte que resta competitivitat a la logística valenciana. Són els dos partits que la majoria dels valencians van votar per traslladar les seues inquietuds a Brusel·les. Jo vaig donar la meua confiança a Ramón Tremosa i a Teresa Garcia. Les dos persones que m'han demostrat conèixer més i mollor la lògica de la logística.

Per això tinc la consciència tranquila. Vaig prendre una decisió lògica que portaria a més decisión lògiques. El port de Sagunt, el Camp de Morvedre, el País Valencià necessiten més lògica. Està clar.

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com