Plataforma contra els Papàs Noels trepadors

Supose que com que no entenc massa bé la realitat he decidit refugiar-me en la virtualitat. La qüestió és que he descobert un fil del que estirar que m'apassiona: web 2.0. La informàtica va canviar definitivament la meua vida em proporcionar-me eines que jo no tenia per desenvolupar la meua creativitat (que de vegades és massa). Fa temps que pràctique blog. Fa anys, per publicar alguna cosa, era necessari escriure, imprimir, fotocopiar i repartir. Ara no, només cal escriure i posar a disposició. La posada a disposició és el fet determinant. Qualsevol que navegue per Internet sap que ha de mantindre una actitud activa. Ha de saber què vol mirar. En eixe sentit el paradigma respecte a la resta de "mitjans de comunicació" -si considerem Internet un mitjà de comunicació- canvia. La posada a disposició és un concepte que m'encanta perquè exigeix complicitat. La complicitat és un concepte per a mi molt important. És una sintonia de pensament amb o sense distància física. Potser una mirada però també un impuls. La qüestió és que estic enmig d'una interacció virtual molt real amb conseqüències sociològiques imprevisibles i apassionants.
Supose que escriure alguna analíticament més intensa sobre el tema. De moment, estic totalment satisfet d'haver trobat gent com jo. Gent que considera que és uns sobirana horterada els Papa Noel trepadors. Sempre dona alegria saber que no ets l'únic. Ara forme parte de la Plafaforma en contra dels Pares Noel trepadors. I en breu si és possible de la Plataforma en contra de enlluernar les cases com si foren prostíbuls.

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com