Si em dius adéu

Si em dius adéu has de saber que mai podré oblidar-te.
Has de saber que entrares tan a dintre que el teu record es va quedar tancat per sempre dins del meu cor.
Si em dius adéu has de saber que te'n portes tantes fulles que la tardor tardarà quatre estacions a anar-se'n.
Si em dius adéu et diré que trobaré sempre a faltar els teus ulls de gata.
Que trobaré a faltar parlar com un xiquet menut i somniar com un xiquet gran.
Que em faltaran algunes hores concretes i alguns minuts abstractes.
Si em dius adéu t'emportaràs els projectes i em deixaràs els records.
Si em dius adéu et dirà adéu un nen fet de gel que va morir abans de nàixer.
Si em dius adéus fes-ho a una vella illa de Malta, asseguda a un banc i acaronant el meu cabell.
Si em dius adéu ho fas a un amor de quirófan i laboratori i a una casa de silenci que mai no va protestar per res.
Si em dius adéu ho fas a la fantasia d'unes cames en una fotografia i un somriure apagat.
I ara ja m'has dit adéu i trobaré a faltar un olor, un tacte, una mirada i un sabor.
Ho trobaré a faltar tant com mai havia imaginat que podria imaginar.
De fantàstiques arruixades en Batiskafos i Katiuskas.
Si em dius adéu sempre recordaré el primer hola, com si fóra l'endemà de despús-demà.
I continuaré trepitjant un camí ple de petjades de llocs on mai no vaig anar amb tu.
Continuaré amb l'impuls que em vas donar, la força que em vas regalar i la fantasia que et vaig furtar.

Si em dius adéu, que tinguis sort i que trobis el que t'ha mancat amb mi.

Bon vent i barca nova, Sandra.


copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com