El teu record


Horabaixa al meu carrer
i en la foscor sent la teua veu
ja vençut somniaré
i ploraré com un xiquet

ja clareja i mor la nit
t'escric versos sense sentit
paraules tendres no puc dormir
i mire el sostre estirat al llit

encara tens tot el meu cor
jo només tinc el teu record
ara tens tota la il·lusió
jo només tinc el teu record

i ara tens tot un nou  món
i jo només tinc el teu record
ara vius en un altre lloc
i jo només tinc el teu record

cada dia com si fora ahir
cada nit com si fos demà
cada estona al teu costat
és un núvol amagat
cada somni és un raig de sol
cada somriure una ona al mar
cada desig una estrel·la
i cada llàgrima un bes furtat

si me busques m'amagaré
no puc veure't un altre cop
vull guardar-te en aquell calaix
vull trobar-te en cada racó


encara tens tot el meu cor
jo només tinc el teu record
ara tens també tota la il·lusió
jo només tinc el teu record

i ara tens tot un nou  món
jo només tinc el teu record
ara vius també en un altre lloc
i jo només tinc el teu record


copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com