Jo tinc un compromís

Jo vaig ser molt crític amb el primer Compromís. I em vaig equivocar a mitges perquè no va durar ni tres mesos. I vaig tornar a ser crític amb el segon Compromís i no vull que passe ni  un dia sense reconèixer el meu error. Ho he fet de manera privada amb determinades personas i vull fer-ho públicament. Em vaig equivocar. Des de l'oposició i a pesar que jo no comparteixc moltes de les formes, reconec que han sigut efectives i que en molts casos eren imprescindibles. L'aportació d'Iniciativa, de Mireia i Mònica ha estat decisiva. Em vaig adonar del meu error només veure a Mònica Oltra en directe. Esta xica no té un discurs de plàstic i argumentari perquè ella és el seu argumentari. La campanya s'ha plantejat en els termes més professionals que mai s'ha fet, amb errades, però amb plantejaments de bona qualitat. El discurs ha sigut clar, nítid i directe. 
Per tant, em vaig equivocar, Compromís era la fòrmula d'èxit. La fòrmula que ens dóna el dret a somniar. Enhorabona a tots els que formem part d'esta història equivocats o encertats. Ara toca gestionar-ho bé. 

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com