Aquells poemes i promeses

Fa molt temps que no sé res de tu. El teu rastre se l'ha emportat un vent fred vingut d'Escòcia. Però vull contar-te les coses que et dec perquè et vas marxar i jo vaig començar el meu viatge cap al meu món interior per trobar una persona que s'assemblara a mi. Saps que aquells poemes i promeses que vam segellar quan vas morir; els porto escrits a la pell.

Ara cante. Cante com tu. No exactament com tu però cante. I un dia cantaré les teues cançons. Tancaré els ulls i pensaré en aquell dia a la plaça de bous quan ens vam conèixer amic.

Ja no sóc tímid. Ens hem fet grans i ara tinc canes i ja no tinc por a viure. Tinc l'atreviment de expressar les mateixes coses que tu a les cançons. De vegades escric cartes d'amor com les de Perestroika, de vegades m'enamore de la noia de l'altre cantó del bar, de vegades simplement els dies passen.

M'han passat tantes coses que no esperava que prácticament tot em resulta inesperat. M'he convertit en allò que et vaig prometre quan et vaig dir que volia ser jo. Potser en el camí ple de dreceres he fet mal algú i em sap molt greu.
Encara no tinc a qui dir-li que tanque els ulls però segur que en tindrè.
La llengua que ens va unir m'ha acompanyat durant este temps i he acabat els estudis que em reconciliaven amb la meua vocació. Tinc una casa amb les portes obertes i una terra per on passejar. La teua terra fa un camí que la meua terra ni tan sols somnia i el món viu temps dificils. Ja sóc com sóc perquè el pare m'ho va ensenyar. I bec d'aquelles cent ampolles que vam buidar de compromís tendre.

Vull contar-te que he tingut algun amor a fons perdut. I que m'agrada ella perquè camina sense estil. Que encara quan comença a sonar Boig per tu a la ràdio espere que aparegues a l'escenari. Que encara tinc uns pantalons de pell com els teus i que em venen bé. Que encara sóc aquell jove que no volia ser militar, i que feia revistes grapades sense sentit, que somniava amb una terra promesa i que moltes de les coses que faig... només les faig per tu.

I que aixeco el cap al cel i et trobo a faltar.

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com